Ενδιαφέροντα, προβληματισμοί και τρόποι αντίδρασης
Φωτισμός σε
διαδρόμους
Ενδιαφέροντα, προβληματισμοί και τρόποι αντίδρασης
Οι πελάτες που διστάζουν να επενδύσουν και επικεντρώνονται στην τιμή και στην απόσβεση.
Επικεντρωθείτε στα νούμερα. Χρησιμοποιήστε το συνολικό κόστος κτήσης για να αναδείξετε την απόσβεση και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Για τους πελάτες που επιζητούν καλύτερο φωτισμό – στο γραφείο, ο φωτισμός θα πρέπει να προάγει την παραγωγικότητα και τη συγκέντρωση.
Πελάτες που φοβούνται την καινοτομία και δεν είναι σίγουροι τι σημαίνει νέα τεχνολογία και πόσο μεγάλη διάρκεια έχει.
Εξηγήστε πως ο φωτισμός LED της Philips με τα αντίστοιχα συστήματα ελέγχου αποτελούν ήδη δοκιμασμένη τεχνολογία. Δώστε έμφαση στην εγγύηση, στο σέρβις και στο κύρος της επωνυμίας.
Οι πελάτες που διψούν για νέες τεχνολογίες και καινοτομίες καθοδηγούνται απευθείας προς αειφόρες λύσεις.
Τα πακέτα εφαρμογών συνδυάζουν φωτιστικά LED υψηλής ποιότητας με την τελευταία τεχνολογία αισθητήρων, διαμορφώνοντας μια συγκεκριμένη λύση για συγκεκριμένους χώρους.
Βήμα 5: Εμφάνιση της διαφοράς